TVP walczy o widza

GN 19/2018 |

publikacja 10.05.2018 00:00

W kwietniu telewizja publiczna wprowadziła ofertę subskrypcyjną nazwaną strefą ABO.

TVP walczy o widza TVP

W sytuacji, kiedy z roku na rok spada popularność otwartych kanałów telewizyjnych, coraz więcej widzów korzysta z usług serwisów VOD oferujących filmy, seriale i programy telewizyjne na żądanie. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Gemius/PBI najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów zanotował serwis VOD Telewizji Polskiej. Serwis TVP oferuje widzom darmowe oglądanie programów emitowanych wcześniej, jednak są one przerywane ciągnącymi się w nieskończoność reklamami.

Dostępne jest 33% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.