Sprawa nie dotyczy artykułu, a reklamy cudownego aparatu (HEAR CLEAR pro) do poprawy słuchu, otwierającego się od kilkunastu dni (a może i dawniej) na różnych stronach portalu "Gość Niedzielny" - na tej również. Każdego dnia czytelnik ponaglany jest do zakupu urządzenia w promocyjnej cenie, która kończy się "dziś". Można zaoszczędzić 343 zł. Sęk w tym, że np. w dniu wczorajszym promocja kończyła się wczoraj, dziś promocja kończy się dziś, tydzień temu promocja kończyła się dokładnie tydzień temu itd. Ten fakt każe podejrzewać, że jest to oszustwo, które Wy, jako portal "Gość Niedzielny" firmujecie. Proszę przyjrzeć się co reklamujecie, bo na takim portalu nie powinno reklamować się nieuczciwości.
Każdego dnia czytelnik ponaglany jest do zakupu urządzenia w promocyjnej cenie, która kończy się "dziś". Można zaoszczędzić 343 zł.
Sęk w tym, że np. w dniu wczorajszym promocja kończyła się wczoraj, dziś promocja kończy się dziś, tydzień temu promocja kończyła się dokładnie tydzień temu itd.
Ten fakt każe podejrzewać, że jest to oszustwo, które Wy, jako portal "Gość Niedzielny" firmujecie.
Proszę przyjrzeć się co reklamujecie, bo na takim portalu nie powinno reklamować się nieuczciwości.
Pozdrawiam