Oglądanie transmisji to nie to samo co wyjście na koncert. W dodatku większość artystów nie zarabia na rozpowszechnianiu utworów w internecie.
Online prezentowany był spektakl teatralny w moim przekładzie oraz trzy czytania przełożonych przeze mnie sztuk, na platformie YouTube. Jedno z nich do tej pory obejrzało ponad 213 tys. widzów, pozostałe – mocno powyżej 50 tys. Wyżej wymieniona działalność przyniosła mi 0,00 PLN – relacjonuje jeden z twórców ankietowanych przez Instytut Teatralny. Na zerowe lub groszowe dochody z rozpowszechniania utworów przez internet skarży się wielu artystów. Nawet w przypadku płatnych platform na większe zyski mogą liczyć tylko najbardziej znani twórcy.
To dla nas sygnał, że cenisz rzetelne dziennikarstwo jakościowe. Czytaj, oglądaj i słuchaj nas bez ograniczeń.
już od 14,90 zł
aktualna ocena | |
głosujących | |
Ocena |
bardzo słabe |
słabe |
średnie |
dobre |
super |
Tłumy na pokazach, a jednocześnie odmowy informowania o nim.
Pizza szopienicko-roździeńska była nie tylko daniem, ale i narzędziem integracji społecznej.
Film jest laboratorium nadziei, miejscem, w którym człowiek zastanawia się nad sobą i swoim losem.