Internauci nie chcą płacić za czytanie "Timesa"

Internetowe wydanie londyńskiej gazety "The Times" straciło co najmniej 40 proc. czytelników, od kiedy zaczęło pobierać opłaty za dostęp do swych treści.

W maju, gdy "Times" był jeszcze bezpłatny, na strony gazety zajrzało prawie 2,8 miliona brytyjskich internautów; w lipcu było to już tylko 1,6 miliona na dwóch płatnych portalach - dziennika (thetimes.co.uk) i tygodnika (thesundaytimes.co.uk) - wynika z opublikowanych we wtorek wyników badań firmy ComScore, zajmującej się badaniami rynku. Od 2 lipca dostęp do tych portali jest płatny i dostępny wyłącznie dla abonentów.

Koncern medialny Ruperta Murdocha, do którego należy "Times", w ramach promocji zaoferował abonament (obejmujący oba portale) za 1 funta szterlinga miesięcznie, przy czym po miesiącu opłata wzrasta do 2 funtów tygodniowo. Jest też opcja jednodniowego dostępu za 1 funta.

Finansowe efekty tego przedsięwzięcia nie są jeszcze znane.

«« | « | 1 | » | »»
Dodaj komentarz
Gość
    Nick (wymagany lub )

    Ze względów bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z możliwości napisania komentarza lub dodania intencji, w logach systemowych zapisuje się Twoje IP. Mają do niego dostęp wyłącznie uprawnieni administratorzy systemu. Administratorem Twoich danych jest Instytut Gość Media, z siedzibą w Katowicach 40-042, ul. Wita Stwosza 11. Szanujemy Twoje dane i chronimy je. Szczegółowe informacje na ten temat oraz i prawa, jakie Ci przysługują, opisaliśmy w Polityce prywatności.