Ci, którzy obejrzeli „Imperium”, z pewnością z zaciekawieniem sięgną po kolejne produkcje Teatru Telewizji, który w nowym sezonie zachęca różnorodnością. Jest w nim miejsce na klasykę i nowości, historię i baśń, tragedie i komedie.
Ciekawie skomponowane, intrygujące powieści trafnie diagnozujące naszą kulturę czy dobra promocja za granicą i umiejętne wpasowanie się w oczekiwania czytelników? Gdzie tkwi tajemnica sukcesu Olgi Tokarczuk?
„Wszechmocni w sieci” to poważna rozmowa nie tylko o przemocy, ale również o wychowaniu. O tym, żebyśmy nie zostawiali naszych dzieci samych ze smartfonami i tabletami.
Najstarsza seria wydawnicza w Polsce, na której kształciły się kolejne pokolenia studentów, świętuje stulecie istnienia.
Rozmach aranżacyjny, świetna realizacja i brzmienie chóru.
Druga część „Krainy lodu” jest baśnią przeznaczoną bardziej dla dorosłych niż dla dzieci.
"Kult nie ma fanów, tylko fanatyków" - przyznają jego członkowie w filmie Olgi Bieniek.
Pokaźnych rozmiarów kartonowa skrzynka, ważąca prawie sześć kilogramów, kryje w sobie skarby znacznie większej wagi. Zawiera wszystko, co najlepsze z polskiej muzyki poważnej ostatniego wieku.
Aż trudno uwierzyć, że swoje najważniejsze dzieło, „Rok 1984”, George Orwell napisał tuż po II wojnie światowej. Tę powieść czyta się przecież tak, jakby opisywała dzisiejszy świat.
Marie Fredriksson, wokalistka Roxette, odeszła wcześnie. Dla wielu jej fanów – o wiele za wcześnie. Ona sama jednak dziękowała Bogu za to, że dał jej drugą szansę. Bo przecież niewiele brakowało, byśmy pożegnali ją już siedemnaście lat temu.