"Kult nie ma fanów, tylko fanatyków" - przyznają jego członkowie w filmie Olgi Bieniek.
Druga część „Krainy lodu” jest baśnią przeznaczoną bardziej dla dorosłych niż dla dzieci.
Rozmach aranżacyjny, świetna realizacja i brzmienie chóru.
Najstarsza seria wydawnicza w Polsce, na której kształciły się kolejne pokolenia studentów, świętuje stulecie istnienia.
„Wszechmocni w sieci” to poważna rozmowa nie tylko o przemocy, ale również o wychowaniu. O tym, żebyśmy nie zostawiali naszych dzieci samych ze smartfonami i tabletami.
Ciekawie skomponowane, intrygujące powieści trafnie diagnozujące naszą kulturę czy dobra promocja za granicą i umiejętne wpasowanie się w oczekiwania czytelników? Gdzie tkwi tajemnica sukcesu Olgi Tokarczuk?
Ci, którzy obejrzeli „Imperium”, z pewnością z zaciekawieniem sięgną po kolejne produkcje Teatru Telewizji, który w nowym sezonie zachęca różnorodnością. Jest w nim miejsce na klasykę i nowości, historię i baśń, tragedie i komedie.
Jak zaradzić szkolnym problemom dziecka – brzmi pytanie postawione w podtytule tego e-booka. W rzeczywistości jednak jego tematyka jest jeszcze szersza.
Z pozoru różni je wszystko: temperament, typ urody, barwa głosu. A jednak na scenie z tej różnorodności budują spójną całość. Co więc łączy te trzy dziewczyny poza miłością do muzyki?
Odnaleziony wiersz „Cmentarz Père-Lachaise” to najlepszy dowód na to, że po niemal dwóch wiekach twórczość Juliusza Słowackiego nie jest jeszcze terytorium całkowicie przebadanym.