Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie kultura.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Reżyser Marcin Hycnar spektaklem „Opowiadanie brazylijskie” udowadnia, że w teatrze najbardziej interesujące jest zderzenie człowieka z człowiekiem.
– Dzisiejszy wieczór jest naszym podziękowaniem za to, że nas wspieracie – mówiła publiczności Dorota Salachna w imieniu grupy teatralnej „Effatha” zapraszając na tort i koncert z okazji 15-lecia zespołu.
Noel Coward ostrzega: nie zaniedbujmy żon, bo nie wiadomo, co im przyjdzie do głowy.
Bezpretensjonalność fabuły i perfekcja wykonania – oto co składa się na sukces musicalu „Mamma Mia”.
Większość zebranych w zbiorze dramatów to historie współczesne, których przestrzenią wydarzania się jest izba w familoku. To tutaj – zdają się mówić autorzy – jest centrum kosmosu, to tutaj dzieje się wszystko to, co najważniejsze.
Kibicujemy tym zagubionym bohaterom sztuki „Happy now?”, zastanawiając się, czy i my nie popełniamy podobnych błędów.
Zgłębiali je, podążając śladami boliwijskiej mistyczki Cataliny Rivas, która w swoich pismach opisała objawione jej przez Matkę Bożą znaczenie kolejnych części Mszy świętej. Użyli nowoczesnych środków scenicznych, by te tajemnice odkrywać.
Wszystkie sztuki Iwana Wyrypajewa są niejednoznaczne, chociaż troje ludzi, których poznajemy w sztuce, wydaje się podobnych do nas: tak jak my nie potrafią się porozumieć z najbliższymi.
Tak właśnie brzmi tytuł najnowszej inscenizacji, nad którą zespół katowickich lalkarzy pracuje od połowy kwietnia. Premiera już jutro!
Ostatnia premiera w Teatrze Polskim – „Dziewczynki” – potwierdza zwycięstwo talentu autora nad złą legendą, jaka przylgnęła do niego za życia i po śmierci.