Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie kultura.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Gdy za oknem szaro i mgliście, Teatr Powszechny oferuje istną bombę energetyczną – spektakl muzyczny „MP4”.
"Siła przyzwyczajenia" Thomasa Bernharda, jak wszystkie teksty tego autora, ukrywa drugie dno.
Teatr Muzyczny Roma kolejnym hitem, którym jest „Deszczowa piosenka”, potwierdza, że komplet widzów na widowni nie jest przypadkowy.
Pierwszy spektakl firmowany przez Agnieszkę Glińską w Teatrze Studio należy uznać za w pełni udany. Jest to bowiem przedstawienie odrzucające stereotyp tołstojowskiej sagi.
Dobrze się stało, że „Operetkę” wziął na warsztat Wojciech Kościelniak. Trud tworzenia tego dramatu niekiedy Gombrowicza przerastał.
Tytuł ostatniej premiery Teatru Kamienica, według sztuki Alana Ayckbourna, jednego z ulubionych komediopisarzy brytyjskich, należałoby skorygować.
Trudny temat, w dodatku opowiedziany trudnym językiem. Taki jest najnowszy spektakl gliwickiego Teatru Karola, przygotowany na podstawie dramatu Karola Wojtyły. Opowiada historię starotestamentalną i zarazem bardzo współczesną.
Spektakl Neila LaBute „W mrocznym domu” na scenie Teatru Narodowego jest wstrząsającym obrazem niszczycielskiej siły deprawacji.
Dlaczego wystawione przez Edwarda Wojtaszka „dramatyczne ekstrawagancje” Jana Nepomucena Potockiego nie poruszają publiczności?
Będzie o miłości, niespełnionych tęsknotach i zawodach. Z mężczyzną w tle. „Sześć i pół kobiety” to muzyczne zwierzenia przyjaźniących się ze sobą pań.